Popis řešení
HelpDesk administrátoři jsou pod neustálým tlakem, aby vykonávali více, v čím dál kratším čase a s menším úsilím. S BeyondTrust Remote Support získáte globální řešení #1 na trhu v oblasti podpory HelpDesku a zabezpečené vzdálené správy jakéhokoliv systému či zařízení – nehledě na jeho lokaci kdekoli ve světě.
BeyondTrust podporuje správu Windows, Mac, Linux, iOS, Android, síťových zařízení a jiných externích služeb prostřednictvím jednoho bezpečného nástroje.
Zlepšete efektivitu
Více zařízení, více platforem, lidí a míst. Poskytněte instantní a spolehlivý vzdálený support koncovým uživatelům a zákazníkům ve Vaší síti či mimo ni. S Remote support se nebudete zabývat řešením problémů s konektivitou, ale řešením požadavků Vašich zákazníků. S námi zvládnete více!
Poskytujte nadstandardní servis
Vylepšete úroveň Vašich služeb a spokojenost zákazníků skrze nepřetržitý a vysoce kvalitní vzdálený support koncových uživatelů.
Chraňte svoji firmu
Support týmy potřebují ke své práci administrátorský přístup k desktopům a dalším systémům důležitým pro zachování kontinuity jejich práce. Zabezpečení jejich přístupu je tudíž zcela zásadní pro ochranu Vaší sítě před hrozbami a pro dosažení shody s předpisy (compliance).
Klíčové vlastnosti
Vzdálený přístup & Kontrola
Poskytněte okamžitou vzdálenou asistenci jakémukoliv počítači, serveru nebo mobilnímu zařízení prostřednictvím sdílené obrazovky a vzdálené kontroly nepřetržitě a odkudkoliv.
Výkonost & Škálovatelnost
Zažijte plnou automatizaci stávajících procesů a efektivně spravujte přístup ke stovkám / tisícům zařízení.
Customizace & Branding
BeyondTrust Vám umožní dále rozvíjet stávající firemní značku – včetně customizovaných úprav úrovně Vámi nabízených služeb, supportu a chatu.
Role & Administrátorké oprávnění
Spravujte jednotlivé uživatelské role a druhy oprávnění! Ujistěte se, že mají Vaši administrátoři dostatečná oprávnění pro jimi vykonávanou roli a zamezte případnému zneužití privilegií.
Auditování & Compliance
Logujte všechny relace pro zachování ucelené auditní stopy, včetně real-time reportingu aktivit a video logů proběhlých relací, pro případnou pozdější inspekci
Integrace
Integrujte Remote Support s CRM, ITSM, SIEM a nástroji na správu hesel. Rovněž můžete využít BeyondTrust open APIs k tvorbě customizovaných integrací.